levegőt

átértékelődött számomra az üresség fogalma. nem tudom még a tüdőmet sem megtölteni elég levegővel. testem, lelkem sivataggá változott. árnyak szállnak benne emlékeket, múlt és jövőképeket kergetve. le akarom őket vadászni, hogy megéthessem őket, hogy a szemébe nézhessek, de ők csak tovább kavaroknak. millió csengettyű zúgja a nevetést. bohóc vagyok, sírásó vagyok, testetlen, üres érzés vagyok.

nincs nyomom, a múltam-jelenem-jövőm eggyéolvadt és fütként kiilan a kezeim közül. a láz és a kétségbeesés erőt vett rajtam és forró rossz levegőt lehelek magam elé, amitől még csak rosszabbul leszek.

ki vagy te, kit úgy hittem ismerhetek? ki másra nevetsz miközben a fülembe dudorászol?

kifordulva önmagadból örjöngő szavakat vágsz felém dalolva. miért hallom ismerősnek a hangod, mely ezer pince rejtekéből keresi fülem, hogy összeölelkezve el ne engedjék egymást míg át nem járja, míg meg nem érti mindenem

hallgas kérlek, de tudom ez sem segít, tudom nincs gyógyí sebemre. hiába kötözöd lelkem szakad szoknyád darabkáival, vedd észre a szoknyád sáros és csak engem is megfertőz

csak jobban félek, midentől ami volt és ami  lesz, mert már semmi sem lesz abból ami hittem, hogy a jövő. sok jövendőmondó érzést kérdeztem ki az idők folyamán és erről egyik sem beszélt. nem készítettek fel, hogy ha jön a perc akkor dacolni tudjak ezzel

most nincs mibe kapaszzkodnom, gyökereim elporladtak.

gépies az  agyam és a mozgásom. nem alszom és nem eszem mert nincs rá szükségem

mindenemet betölti a rettegés. nem hagy levegőhöz juttni, pedig lélegezni akarok

szaladni akarok, de nincs lábam. nyudogni akarok, de sötétben is fény szúr a szemembe.

elég. legyen csend

 

Vélemény, hozzászólás?

