ugye mindannyiunknak van egy szive csücske

én így gondolok rá

queen.jpg

de sokszor szeretném, ha csak ez lenne

shirt.jpg

ez már csak ilyen

4 hozzászólás to “ugye mindannyiunknak van egy szive csücske”

  1. neuromantique Says:

    végre egy újabb normális gondolatvilág és normális blog.
    kiváncsivá lettem.

    üdv, sK.

  2. szeritem nincs olyan, hogy normális
    nézz vissza máskor is

  3. neuromantique Says:

    gondoltam , hogy bajos a normális kifejezés.
    nekem a nem normalis a normalis, de hogy néz ki az, ha úgy kezdem a blogdicséretet, hogy le nemnormálisozom a netnaplód..

  4. örülök, ha valami ami nekem tetszik, másoknak is örömöt okozz.
    ez a lényeg

Vélemény, hozzászólás?

