back to business

na. megjöttem a magam szt. jakab útjáról

sok gondolat volt, sok beszélgetés

volt amivel jutottam valamire, volt amivel nem

sok elhatározással jöttem “haza” melyből remélem minél többet sikerül megtartanom

most próbálok ráhangolódni egy kicsit a hétköznapokra

henri salvador segít ebben

4 hozzászólás to “back to business”

  1. hétköznapi üdvözlettel mondom: na végre te, aztapiculádot hogy hazajöttél bloglandbe már aszittem, hogy végképp felcsapsz csavargónak s kommentekkel üthetjük a nyomod, s a gyomod kapálhatjuk s minden, huhh, na, jo hogy bár te egyben s remélem maradt még szőr a hasadon a sok hastáncosnő után.

  2. no itt vagyok nem kell aggódni. gond meg van még az életemben elég, u.h. lesz miről írni. pont most (3 órája) készülök egy kényelmetlen beszélgetésre, ami 1 időre ismét felborítja majd így vagy úgy az életemet. tessenek szorítani.

  3. most már kinyithatom az ujjaimat? nem másért, de így nem tudok dolgozni s kidobnak s nézheted, ha még engem is el kell tarts mindennek a tetejébe s veheted nekem aztán szekérszámra a sárgadinnyét…:-/

  4. nem jött össze, marad holnapra. addigra minden jobb lesz. amúgy rászokóban vagyok a sárgadinnyére, u.h szívesen. szép napot, szép életet.

Vélemény, hozzászólás?

