te hogyan képzeled el álmaid nőjét?

mondino

 

mondino1.jpg

 

mondino2.jpg

 

mondino3.jpg

9 hozzászólás to “te hogyan képzeled el álmaid nőjét?”

  1. hát én inkább magamat képzelném el, de ha már szavazni kell, hát a harmadik. nem azétt, de inkább húzzanak egy gitárt a fejembe, hogy zengjek bele, minthogy ilyen szép ívben szétlőjjék a tökeimet vagy megtaposson az a cipellő.

  2. engem igazán a második kép fogott meg. a holivúdi (mű)szépségeket nem ilyen módon képzeljük el azt hiszem…és magunkat, barátnőnket sem. ez a teremtett ideál. “ahol minden nő tökéletes
    és minden férfi izmos”
    próbáltam magam elé idézni a kedvest és csomó kedves emlék tolult felfelé, melyek val. csak nekem érdekesek. semmi púder, semmi rizsa, csak úgy…

  3. álmaid nője veled ébred
    hagyja hogy nézzed
    tőled éled mert
    te álmodod őt
    álmodd meg hát
    a Nőt 🙂

  4. hirtelen az éled szó másik jelentésére gondoltam (úgy látszik, élemedett lettem, vajmi) s gondoltam, na, ez a seronszton megint figurázik

  5. keresztenyakos Says:

    Szerintem a második, valami fura perverz vágy fogott el mikor megláttam…

  6. Szintén másodikra szavaznék, ha már a kínálatból kell választani, nem igazán kedvelem a művésznőt, de ez a kép igazán kellemes.

  7. szerintem bennetek is az van, hogy tudat alatt le akarjátok alázni, “profanizálni” a dívát. ha tudja meg milyen az átlag élet és súroljon bakker. 🙂

  8. Hiába is próbálnám az ellenkezőjét állítani :).

  9. nekem pl. Laetitia Casta
    na befejeztem 🙂

Hozzászólás