az a másik ember

A másik ember
tudom, az is én vagyok.
Ha jó, ha rossz is.
KJK

4 hozzászólás to “az a másik ember”

  1. te metafizikus! hogy? elméletben igen, gyakorlatban nem megy :(((

  2. ez a pár sor szerintem jól illusztrálja azt, hogy nem merünk szembenézni önmagunkkal. magam is azt az életet éltem, amit elképzeltem, nem ami volt. sok énünk van, sok szerepbe kényszerülünk, némelyikre büszkék vagyunk, másokra ráfogjuk, hogy talán csak álom, vagy képzelgés.
    nem tudom, ha érthetőbbé sikerült-e tennem számodra.
    benned a vakóságban is két ember van, nem igaz? puszi csumpitásznak is.

  3. Két sornyi válasz: tanka.
    Ez Mid-life crysis versben?

    verselni nem tud
    de a nevedben postol
    ez is te lennél?

  4. olyasmi.
    nem hiszem, hogy én lennék. én tudok verselni🙂

Vélemény, hozzászólás?

