valentin nap, vagy amit akartok

Mit mondanak a nők, amikor rajtakapják őket?

Az angol:

Darling, ha időben tájékoztattál volna mikor jössz haza, elkerülhető lett volna ez a mindkettőnknek kínos helyzet.

A német:

Hans, ma a szokásosnál 4 perccel és 45 másodperccel korábban jöttél haza. Ezt meg kell magyaráznod!

A francia:

Jean, milyen jó, hogy jössz. Jacques már nem bírja tovább.

A svéd:

Te vagy az, Olaf? Én már ugyan kész vagyok, de Sven még szórakozna, csatlakozz.

Az orosz:

Iván, végre egy igazi férfi! Ez itt még fel sem pofozott előtte.

A zsidó:

Izsák, te vagy? De akkor ki a fene fekszik rajtam?

A román:

Kedvesem, ne aggódj, előre fizetett. A magyar (miközben kiugrik az ágyból): István, kinek hiszel jobban: nekem, vagy a szemednek?

A cseh:

Pepa, nyugodt lehetsz. Most tudtam meg, hogy ő lesz a főnököd.

A székely:

Kend az összes pálinkát megitta, mi mással tudtam volna megkínálni?

A cigány:

Gazsi, itt marasztalom már 2 órája, hogy el tudd lopni a pénztárcáját!

valentin2.jpg

valentin.jpg

7 hozzászólás to “valentin nap, vagy amit akartok”

  1. :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  2. nekem a székely tetszik legjobban🙂

  3. nekem a magyar😀

  4. en meg azt szeretnem tudni hogy ez honnan ered.. emmaskent a kepekrol is..

  5. nem igazán értem a kérdést, már ha kérdés

  6. tehat ki fogalmazta meg ezeket a frappans es nagyon talalo, mondatokat. es rendszerint elfelejted feltuntetni azt is hogy honnan vannak a kepek.. azonkivul hogy sokakat erdekelne, kotelozo.

  7. azt átvett szövegeknek rendszerint feltüntetem a szerzőjét, a rövidítések ezt jelentik, jelen esetben egy emailben kapott szövegről van szó, tehát a szerző számomra ismeretlen. az első kép Ellen Von Unwerth munkája, a második funpic-es, tehát ismét csak ismeretlen szerző. bármikor állok rendelkezésre további felvilágosítással, amennyiben valóban érdekel és az információ a birtokomban. további jó böngészést.

Vélemény, hozzászólás?

