születésnap

közeleg a születésnapom és arra gondoltam, hogy mit is kellen csinálnom ennek alkalmával.

nemrég került a monitoromra a következő projekt:

An art project to occupy the 25th year of my life! 1 art project per day starting November 21st, 2007, ending November 21st, 2008. Each month will have a different conceptual theme. There will be limited edition products (25 of each item only!) made each month. The end result will be 25 handmade books, and an art show.

Michelle Romo blogjában (lenne) nyomon kísérhető a dolog. egy ideje stagnál, inkább az oldalával foglalkozott. nagyon megtetszett az ötlet, ugyanakkor eszembe jutott egy történet, melyet gyerekkoromban olvastam.

a történet lényege az, hogy sokszor nagy elhatározásokat lobogtatunk magunk előtt, de valójában nem tudunk a kis dolgokban sem következetesek lenni.

a mesében szereplő kisfiú nagy dolgot szeretett volna a nagyapjának adni, de ő csak arra kérte, hogy egy pohár vizet készítsen ki minden este az éjjeliszekrényére. ment is pár napig, de utána elfelejtette/nem volt ideje stb. egy szó mint száz nehezére esett. ha próbáltál már lemondani valamiről vagy valamit megtenni rendszeresen tudod miről beszélek.

kiváncsi vagyok, hogy valamelyikőtöknek sikerült-e hasonló…

3 hozzászólás to “születésnap”

  1. minden napra egy balerina😀

  2. nekem sikerult, 3 honapig minden nap min 1 orat finnezni, ha egy nap kimaradt, masnap ket orat, ha ket nap maradt ki, harmadnap harom orat potoltam be. de ez azt hiszem nem all, mivel akkor szerelemes voltam. vagyis, na, vagy szerelem, vagy valami mas szenvedely kell hozza, s akkor sikerul. pl mult osszel buhu ur :))

  3. es mikor van a szulinapod? a vegen kapsz szulinapodra egy Csumpihavert🙂

Vélemény, hozzászólás?

