home made – hand made

már itt a blogon is többször kifakadtam, hogy mennyira sajnálom, hogy a helyi művészek nem mernek az alkotásaikkal a világ szeme elé vonulni és azokat másoknak is felajánlani. azóta pár dolog megváltozott: baletkának megjelent a könyve, felfedeztem pár embert az etsyn és nem utolsósorban voltam egy kézműves vásáron, ahol sok érdekes embert és alkotást láttam.

nagyon jó volt, ajándékok is lettek és magam is gazdagabb lettem egy ilyennel és egy ilyennel és egy nagyon szép üdvözlőlappal.

az oldalunkon fel lehet fedezni néhány művészt akik saját blog és webáruházzal rendelkeznek. na es persze itt a breslo. végre. vásároljatok.

Vélemény, hozzászólás?

