Csendélet a vonaton Istennel és gurgulázó what the fuck?

Velem szemben az igaz hit jólfésült angol anyanyelvű prófétái ülnek szelíd egyetértésben, harmadik kólájukat szopogatva, fülemben a Korn és az Alice in Chains angyali glóriákat megszégyenítő dallamai, bennem a megelégedés, hisz nemrég a pénz prófétájaként szolgáltam és a fényes jövőt árultam, körülöttem meg ott van ISTEN. Miközben mindannyian megigazítjuk a nyakkendőnket és kivillantjuk a mosolyunkat arra gondolok, hogy még ha kicsit illúziógyanús is, de így teljes a világ és így vagyok benne én is a magam módján jó kereszt(y)ény vagy mi.

So I look around at all these stupid little faces.
Something I can never slap, but I embrace.
You’ll never ever see, you’ll never ever be,
You want to fuck around? Then come on, fuck with me.

What the fuck? What the Fuck?

Vélemény, hozzászólás?

