éljen a krémes

 ha már május elseje nem valami népszerű

franciakr

5 hozzászólás to “éljen a krémes”

  1. Húú, ezt megkívántam rögtön🙂 De én ilyen szépet lehet nem tudok még gyártani😦 Talán egyszer…

  2. nagyon sok fincsi dolgot készítesz te is. én már merítettem ötleteket.
    meg kell magad hívni egyre én is így csináltam…

  3. hogy lehet egy ilyen tüneményt
    esztétikusan eszegetni? na
    ez az én dilemmám😀

  4. Jó akkor meghívatom magam, még ma :-)kell keressek egy áldozatot rá🙂
    Kövi Sára!Nekem ilyen dilemmám nincs, ha már jól néz ki akkor az elég, utánna képes vagyok kézzel (lábbal) hamar eltüntetni🙂 A krémest egyébként szerintem se lehet szépen elfogyasztani…

  5. remegő testébe sűlyesztve a kiskanalat-villát folyton a borulásveszélytől tartva, a levegőben egyensúlyozva a kiszemelt falatot…micsoda kín, micsoda élvezet.
    gyorsan ettem 1et tegnap is😀

Vélemény, hozzászólás?

