Anneke van Giersbergen

még a Gathering kapcsán találkoztam vele és az új projektjével. feliratkoztam a hírlevélre és időről időre kaptam az értesítőket és a mintákat az új albumról.

ma jött a hír, hogy elkészült az anyag és az oldal is.

aqua de annique

myspace

2 hozzászólás to “Anneke van Giersbergen”

  1. Logged in as kövi sára. Log out?

    nooo..

    a kalapos nő ahogy ül
    lépcső előtte lépcső
    utána kezében
    nincs retikül

  2. rossz helyre írtam, a fotókhoz akartam🙂

Vélemény, hozzászólás?

